15 Mart 2008 Cumartesi

Sen miydin Gelen… ?

Sen miydin gelen uzaklardan

Yoksa keder miydi kapımın önündeki

Yağmur yağıyor bak yine hırçın, hırçın

Gözlerimi ıslatan sen miydin yoksa yağmurlar mı?


Dile benden ne dilersen deseydi sihirli bir ayna

Senden başka ne dilerdim bu dünyada

Uyku tutmayan gecelerdeki duygularım

Karmakarışık oldu sensiz bak hayatım


Beyaz papatyaları gördüm kırlarda

Seni düşürdü yine ansızın aklıma

Serap mıydı gördüğüm yollarda

Yoksa sen miydin?


Biter geçer dediler inanamadım

Sarpa sardı hislerim ağladım

Sonbaharda düşen yapraklarla haykırdım

Dönersin diye pencerelerde kala kaldım

fatih sultan

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Dile benden ne dilersen deseydi sihirli bir ayna
Senden başka ne dilerdim bu dünyada


hayatta hep istediğiniz sizinle olsun yüreğinizdeki güzellikler solmasın vesselam...

fatih sultan dedi ki...

amin.ecmain..
Allah razı olsun bu güzel yorumunuz için. çok teşekkür ederim.
bilmukabele